Upravljanje kvalitetom

Zadovoljstvo kupaca: Zamašna snaga iza kvalitete

Zadovoljiti potrebe korisnika na svim poljima je misao vodilja koja pokreće sav naš trud u Commend International-u.

Sve započinje s otkrivanjem i uobličavanjem potreba i želja naših kupaca. Kako bismo bili u mogućnosti ispuniti te potrebe, ciljano kreiramo radnu okolinu koja motivira sve zaposlenike da neprekidno usavršavaju i poboljšavaju kvalitetu naših proizvoda i rješenja koje naši kupci trebaju. Zahtjevi korisnika određuju standarde naše tvrtke, a također služe i kao filter za odabir naših dobavljača i distributera.

Standardi naše kvalitete za nove proizvode su kreirani da odgovaraju ili nadmašuju one najboljih rješenja dostupnih na tržištu.

Neprekidno usavršavanje radne okoline, kao i pozitivne korporacijske kulture te prirodne otvorenosti prema potencijalnom unaprijeđivanju su čvrsti temelj za održivu kvalitetu u Commend International-u.

Odgovornosti upravljanja kvalitetom

Upravljanje kvalitetom je odgovorno za održavanje i unaprijeđenje potrebnih procesa i metoda u cijeloj tvrtci. To uključuje izvještavanje o performansama našeg cijelog sustava kao i promocija svijesti o našim kupcima među zaposlenicima Commend International-a u cijelom svijetu.

Dodatno, upravljanje kvalitetom predstavlja također i interes svih naših zaposlenika, dobavljača i distributera.

Bitan element u kontroli i neprekidnom unaprijeđivanju procesa su naši ciljevi za postizanjem kvalitete, koji se revidiraju i neprekidno pregovaraju unutar odjela te određuju na godišnjim osnovama. U svom trudu da ih ugradimo i dalje razvijamo te iste ciljeve, dugoročno gledano, upravljanje kvalitetom je aktivno podupirano od strane naših uprava, a isto tako stvarno izvršavano od strane svih članova Commend International tima.

Odgovornosti pojedinih odjela

Zadovoljiti zahtjeve korisnika i ispunjavanje zakonske i regulatorne zahtjeve je to što dopušta Commend International-u da plasira svoje proizvode i usluge uspješno na globalnom tržištu.

Stoga, ključna je odgovornost svih vlasnika procesa i odjela da neprekidno usklađuju unutarnje procedure sa zahtjevima korisnika dok istovremeno održavaju uspješnost i profitabilnost.

Sve mjere za održavanje kvalitete povjerene pojedinim Commend International odjelima definirane su savjetovanjem s izvršnom upravom, a u skladu sa smjernicama za održavanje kvalitete i standarda.

Imate ideje kako da dalje unaprijedimo naše procese?
Molimo Vas, pošaljite nam e-mail.